AKİT MENÜ

Spor

Ahmet Nur Çebi'den Babalar Günü mesajı

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi, Babalar Günü dolayısıyla mesaj yayımladı.

Çebi, siyah-beyazlı kulübün sosyal medya hesabından paylaşılan videoda, "Dünyadaki babaların Babalar Günü kutlu olsun. Hepsini kutluyorum. Tabii Beşiktaş Kulübü Başkanı olarak önce Beşiktaşlı babaların Babalar Günü'nü kutluyorum. Hepimize sağlıklı, sıhhatli, hayırlı ve bir sonraki sene Kovid'in olmadığı bir Babalar Günü diliyorum." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!