AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçeli taraftarlardan yöneticilere çiçek

Fenerbahçeli taraftarlar, Kasımpaşa maçı öncesinde sarı-lacivertli yöneticilere stat önünde çiçek takdim etti.

Fenerbahçeli taraftarlar, Kasımpaşa maçı öncesinde sarı-lacivertli yöneticilere stat önünde çiçek takdim etti.


Süper Lig’de oynanacak olan Kasımpaşa-Fenerbahçe maçı öncesinde sarı-lacivertli taraftarlar yöneticilere çiçek verdi. Fenerbahçeli yöneticiler Selahattin Baki, Mustafa Kemal Danabaş ve Metin Sipahioğlu’na başarılar dileyen taraftarlar, çiçeği Danabaş’a verdi. Daha sonra yöneticiler, taraftarlarla fotoğraf çektirerek stada giriş yaptı.

Yorumlara Git

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!