AKİT MENÜ

Spor

Atılay Canel: "Golden sonra toparlanabilseydik daha farklı olurdu"

Fatih Karagümrük Teknik Sorumlusu Atılay Canel, Ümraniyespor karşısında talihsiz bir gol yediklerini ifade ederek, "Golden sonra toparlanabilseydik daha farklı olurdu" dedi.

Fatih Karagümrük Teknik Sorumlusu Atılay Canel, Ümraniyespor karşısında talihsiz bir gol yediklerini ifade ederek, "Golden sonra toparlanabilseydik daha farklı olurdu" dedi.


TFF 1. Lig’in 29. haftasında Fatih Karagümrük, deplasmanda karşı karşıya geldiği Ümraniyespor ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından Fatih Karagümrük Teknik Sorumlusu Atılay Canel basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Deneyimli çalıştırıcı, iyi bir hazırlık dönemi geçirdiklerinin altını çizerek, şu ifadelere yer verdi:

"Bu maçtan önce 2 buçuk aylık zaman içerisinde hem fizik olarak hem mental olarak iyi bir hazırlık dönemi geçirdiğimizi düşünüyorum. Ne yaparsanız yapın eğer hazırlık maçı oynamazsanız şartlar bu şekilde gelişiyor. İki takımın da aynı faul ve korner sayısı eşitti. Golden sonra 38. dakikada biraz toparlanabilseydik daha farklı olabilirdi. Çok talihsiz bir gol yedik. İkinci yarıda maç ortadaydı. Galibiyeti iki takım da istedi ama şartlar el vermedi. Son dakikalarda Cris’in sakatlanması bizi baya üzdü. Şu anda hastanede durumu ne olacak bakacağız. Sakatlığı biraz zor gibi."

Yorumlara Git

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi