AKİT MENÜ

Spor

Yenilgi sonrası Hasan Ali Kaldırım'dan şok sözler

Süper Lig'de Kasımpaşa'ya 2-0 mağlup olan Fenerbahçe'de Hasan Ali Kaldırım ağır yenilgi sonrası açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçeli oyuncu Hasan Ali Kaldırım maç sonrası yaptığı açıklamada, "Son vuruşları biraz daha iyi yapmamız lazım. Röportaja da zorunluluktan geldim. Üzgünüz. Fenerbahçe'de oynuyoruz, bunun bilincinde olmalıyız. Taraftarımızı geçen sene üzdük, bu sene de üzmeye devam ediyoruz. Sözün bittiği yerdeyiz." dedi.

Yorumlara Git

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi