AKİT MENÜ

Spor

Premier Lig'de bir kişinin koronavirüs testi pozitif çıktı

ANKARA (AA) - İngiltere Premier Lig'de futbolculara ve kulüp çalışanlarına yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinde bir kişide virüs tespit edildi.

Premier Lig'den yapılan açıklamada, 17-21 Haziran tarihlerinde 1829 kişinin Kovid-19 testinden geçtiği ve bir pozitif vakaya rastlandığı belirtildi.

Ligde kontrol amaçlı haftada iki kez test uygulanırken, testi pozitif çıkan kişiler 7 gün karantinada kalıyor.

Yorumlara Git

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü