AKİT MENÜ

Spor

Göztepe, Aytemiz Alanyaspor maçının hazırlıklarına başladı

İZMİR (AA) - Süper Lig'de 27 Haziran Cumartesi günü Aytemiz Alanyaspor'u konuk edecek Göztepe, müsabakanın hazırlıklarına başladı.

Ligde cumartesi günü konuk olduğu BtcTurk Yeni Malatyaspor'a 2-1 mağlup olan sarı-kırmızılı futbolcular, 1 günlük iznin ardından Aytemiz Alanyaspor maçı için ilk çalışmasını Adnan Süvari Tesisleri'nde gerçekleştirdi.

Teknik direktör İlhan Palut yönetimindeki antrenmanın ilk bölümünde pas çalışması yapan Göztepeli oyuncular, daha sonra hücum ve savunma organizasyonları üzerinde durdu.

Sarı-kırmızılı ekipte Cameron Jerome takımdan ayrı çalıştı.

Yorumlara Git

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü