AKİT MENÜ

Spor

Süper Lig ekibinde ayrılık! Başkan duyurdu

Süper Lig ekiplerinden MKE Ankaragücü'nde teknik direktör Mustafa Reşit Akçay ile yollar ayrıldı.

MKE Ankaragücü Başkanı Fatih Mert, teknik direktör Mustafa Reşit Akçay ile yollarını ayırdıklarını açıkladı.

İşte Ankaragücü Başkanı Fatih Mert'in sosyal medya hesabından yaptığı açıklama;

Hocamız M.R.Akçay ile Trabzonspor ile ilgili daha önce yapmış olduğu açıklamaların kulübümüzü ve kendisini sıkıntıya sokmaması adına sözleşmesi karşılıklı olarak feshedilmiştir.

Yorumlara Git

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Siyonistler kudurdu! Anlaşma kalplerine indi

Devlet televizyonu paylaştı! İran'da patlama sesleri

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu