AKİT MENÜ

Spor

Karşıyaka'da futbolcuların Kovid-19 testleri negatif çıktı

Yeşil-kırmızılı ekipte daha önceki testi pozitif çıkan oyuncunun tedavisi tamamlanırken, son testi negatif sonuçlandı

İZMİR (AA) - TFF 3. Lig 2. Grup ekiplerinden Karşıyaka'da futbolculara yapılan ikinci Kovid-19 testlerinin negatif çıktığı belirtildi.

Karşıyaka Spor Kulübü'nden yapılan yazılı açıklamada, futbolcular, teknik heyet ve çalışanlarına dün Selçuk Yaşar Tesisleri'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi gerçekleştirildiği belirtildi.

Testlerin tamamının negatif çıktığının bildirildiği açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

"Daha önce gerçekleştirilen ilk testi pozitif çıkan oyuncumuz, karantina sürecini ve tedavisini tamamlamış, son yapılan testleri negatif sonuçlanmıştır. Oyuncumuz kontrollü olarak çalışmalarına başlayacaktır."

Yorumlara Git

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Siyonistler kudurdu! Anlaşma kalplerine indi

Devlet televizyonu paylaştı! İran'da patlama sesleri

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu