AKİT MENÜ

Ekonomi

Vestel toplum sağlığını gözetledi

Türk Standardları Enstitüsü’nden (TSE) “Kovid-19 Güvenli Üretim Belgesi” alan şirketlere bir yenisi daha eklendi. Vestel Beyaz Eşya, 7 ayrı fabrikasıyla “TSE Kovid-19 Güvenli Üretim Belgesi” almaya hak kazandı.

Vestel Beyaz Eşya, son 6 ayda Covid-19 kapsamında gerçekleştirdiği personel bilgilendirmeleri ve eğitimleri, üst düzey hijyen tedbirleri, çalışma ve üretim alanlarının uygunluğu, yemekhaneler, dinlenme alanları, atık yönetimi, kreş ve servislerde yapılan düzenlemeler ve tüm paydaşların sağlığını gözeten uygulamalarıyla, TSE’nin hazırladığı “Kovid-19 Hijyen, Enfeksiyon Önleme ve Kontrol Kılavuzu”nda belirtilen tüm şartları sağladı.

Belge, atılan adımların sonucudur

Vestel Üst Yöneticisi (CEO) Turan Erdoğan, Vestel olarak Kovid-19’un Çin’de salgın haline gelmeye başladığı Ocak 2020 itibarıyla tüm eylem planlarını hazırladıklarını ve eş zamanlı olarak çalışanlarını bilgilendirdiklerini söyledi ve şu mesajı verdi: “Tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgın sürecini en başından itibaren hassasiyetle takip ettik. Çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın sağlığını korumak için en üst düzey önemleri sürecin en başında uygulamaya aldık. İlk iç duyurumuzu 14 Ocak günü yaparak çalışanlarımızı bilgilendirdik ve ocak ayı sonunda personel eğitimlerine başladık. Dünya Sağlık Örgütü ve Sağlık Bakanlığı’nın yönergelerini takip ederek üretim hatlarımızdan ofislerimize, mağazalarımızdan müşteri hizmetleri uygulamalarımıza kadar titizlik içerisinde ek önlemler aldık. Bu süreci çalışanlarımızın, iş ortaklarımızın ve paydaşlarımızın sağlığını her şeyin önünde tutarak yürüttük ve bu şekilde sürdürmeye devam edeceğiz. Attığımız bu adımlar neticesinde de TSE tarafından ‘Kovid-19 Güvenli Üretim Belgesi’ aldık. Bundan sonraki süreçte de hem çalışan hem toplum sağlığını gözeten uygulamalarımızla Vestel teknolojisini üretmeye devam edeceğiz.”

Yorumlara Git

Bakan Kurum gelecek 10 yıla işaret etti: Küresel enerji düzeni değişiyor

İletişim Başkanı Duran dönüşümü anlattı! Türkiye artık NATO'nun merkezinde

Ümit Özdağ'a Şeyh Said’e hakaretten ceza: Canın cehenneme faşist!

Destici’den zirve öncesi DEM uyarısı ‘Özgürlük’ maskeli eylemler engellensin

6’lı masanın sacayağına bak sen: Ülkenin sorunlarını çözmeye talipmiş!