AKİT MENÜ

Ekonomi

Abonelik sözleşmelerinde düzenleme

Geçen hafta TBMM’de kabul edilen kanun teklifi ile Elektronik Haberleşme Kanunu’nda düzenleme yapıldı.

Buna göre tüketiciler, elektronik haberleşme hizmetine abone olurken bu hizmeti sağlayan işletmeciyle sözleşme yapma hakkına sahip olacak. Sözleşme, yazılı olarak veya elektronik ortamda kurulacak. Elektronik ortamda kurulacak sözleşmelerde, başvuru sahibinin kimliğinin doğrulanmasına imkan verilmesi kurum tarafından sağlanacak. Abonelik sözleşmelerinin feshedilmesi sürecinde abonenin talebinin yazılı bildirilmesi koşulu da kaldırılacak. Abone, elektronik yöntemlerle de talebini iletebilecek.

 

Yorumlara Git

Bakan Kurum gelecek 10 yıla işaret etti: Küresel enerji düzeni değişiyor

İletişim Başkanı Duran dönüşümü anlattı! Türkiye artık NATO'nun merkezinde

Ümit Özdağ'a Şeyh Said’e hakaretten ceza: Canın cehenneme faşist!

Destici’den zirve öncesi DEM uyarısı ‘Özgürlük’ maskeli eylemler engellensin

6’lı masanın sacayağına bak sen: Ülkenin sorunlarını çözmeye talipmiş!