AKİT MENÜ

Spor

Belaruslu bisikletçi Siutsou'ya 4 yıl men cezası

ANKARA (AA) - Belaruslu bisikletçi Kanstantsin Siutsou, doping yaptığı gerekçesiyle 4 yıl men cezası aldı.

Uluslararası Bisiklet Birliği (UCI), doping numunesinde yasaklı EPO maddesine rastlandığının açıklandığı 2018'in eylül ayından sonra aktif kariyerini noktalayan Siutsou hakkındaki kararını açıkladı. UCI, Siutsou'nun bisiklet organizasyonlarına katılmasını 4 Eylül 2022'ye kadar yasakladı.

Kariyerinin son yıllarını Sky, Dimension Data ve Bahreyn-Merida takımlarında geçiren 37 yaşındaki eski sporcu, High Road takımı adına mücadele ettiği 2009 İtalya Bisiklet Turu'nun 8. etabını kazanmıştı.


Yorumlara Git

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Siyonistler kudurdu! Anlaşma kalplerine indi

Devlet televizyonu paylaştı! İran'da patlama sesleri

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu

Yıllar sonra gelen sarsıcı Gülistan Doku itirafı! Firari şüpheli hakim karşısına çıkıyor, "Bedeninin yerini göstereceğim" dedi!