AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş'ta koronavirüs depremi! Testleri pozitif

Beşiktaş Kulübü, iki futbolcunun koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Güncelleme Tarihi:

Beşiktaş’ta 2 futbolcu korona virüse yakalandı. Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada dün Nevzat Demir Tesisleri’nde gerçekleştirilen test sonuçlarına göre 2 oyuncunun virüse yakalandığı belirtildi.

Beşiktaş resmi internet sitesinden konuyla ilgili şu ifadeler yer aldı:

"24 Haziran Çarşamba günü Beşiktaş Nevzat Demir Tesisleri’nde tüm futbolcularımız teknik heyetimiz ve tesis çalışanlarımıza Covid-19 testi yapılmıştır. Yapılan testler neticesinde iki futbolcumuzda pozitif Covid-19 test sonucu tespit edilmiştir. Testi pozitif sonuçlanan futbolcularımızın takip ve tedavi sürecine ilgili prosedürler doğrultusunda derhal başlanmıştır."

Yorumlara Git

Devlet televizyonu paylaştı! İran'da patlama sesleri

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu

Yıllar sonra gelen sarsıcı Gülistan Doku itirafı! Firari şüpheli hakim karşısına çıkıyor, "Bedeninin yerini göstereceğim" dedi!

Asya'da kanlı karargah baskını! Canlı bomba araçla kapıya daldı, çıkan feci çatışmada çok sayıda ölü var!

Tarihi felaketi yaşadılar! Venezuela bir kez daha sallandı