AKİT MENÜ

Siyaset

“Erdoğan’ın yanında mısınız?” sorusuna Arınç’tan olay cevap: Biz olmasaydık...

Cumhurbaşkanlığı YİK üyesi Bülent Arınç, “Erdoğan başımızda olmasaydı başarılı olamazdık. Biz olmasaydık o da eksik kalırdı” dedi.

Cumhurbaşkanlığı Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu üyesi Bülent Arınç, Haber Global ekranlarında yayınlanan Jülide Ateş'le 40 programına konuk oldu.

Erdoğan'ın yanında mısınız yoksa karşısında mısınız?” sorusuna cevap veren Arınç, Erdoğan’ın ‘kesinlikle yanında olduğunu’ belirterek şunları söyledi:

Ne kadar yanındaysam o kadar yanındayım. Ben siyasette kendi başarımla geldim. Erdoğan başımızda olmasaydı başarılı olamazdık. Biz olmasaydık o da eksik kalırdı. Aramızdan gidenler olabilir bu yaşanmıştır. Bu işin doğasında var.

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!