AKİT MENÜ

Spor

Eskişehirspor TFF 2. Lig'e düştü

Altay'ı ağırladığı maçta 2-2 berabere kalan Eskişehirspor, 4 sezondur boy gösterdiği TFF 1. Lig'e veda etti

ESKİŞEHİR (AA) - 55 yıllık geçmişe sahip Eskişehirspor, TFF 1. Lig'in 30. haftasında konuk ettiği Altay ile 2-2 berabere kalınca, sezonun tamamlanmasına 4 maç kala küme düşmeyi matematiksel olarak garantiledi.

Eskişehirspor, 2016-2017 sezonundan bu yana mücadele verdiği TFF 1. Lig'e veda etti.

1965 yılında kurulan ve geçmişte gösterdiği başarılarla adından söz ettirerek "Anadolu efsanesi" olarak anılan Eskişehirspor, son 4 sezonunu TFF 1. Lig'de geçirdi.

Bu sezon genç bir kadroyla mücadele eden Eskişehirspor, yaşadığı ödeme güçlüklerinden dolayı toplam 15 puanının silinmesini önleyemedi.

Ligin 30. haftasını 12 puanla geçen Eskişehirspor, son 4 haftaya girilirken düşme hattının hemen üzerindeki Boluspor'un 15 puan gerisinde kalarak gelecek sezon TFF 2. Lig'e düşmeyi garantilemiş oldu.


Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var