AKİT MENÜ

Spor

Fatih Terim'den Falcao açıklaması

Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, 1-1 sona eren Medipol Başakşehir maçının ardından çarpıcı açıklamalarda bulundu. Terim, "Lemina ilk yarı ayağım iyi değil dedi, her an değişebilirim dedi. Yarın bakılacak, sanırım pek iyi durmuyor durumu. Falcao oynar mı bakacağız." dedi.

Futbolcularına mücadelesi için teşekkür eden Terim, "Maç öncesi benim için önemli olan şeyin vazgeçmemek, bırakmamak gibi bazı unsurlar olduğunu söylemiştim. Bugün hakikaten oyuncularımın ayaklarına, ellerine sağlık. Çok iyi oynadık. Normalde kazanmamız gerekirdi ama bu kadar mücadeleye saygı duyuyorum. Bu kadar eksiğe rağmen bu mücadele, bu futbol, beni sevindirdi. Oynanan top, Galatasaray'a yakışan bir futbol. Muhakkak ki dışarıdan seyreden gözler için eksikler var ama biz bahane etmiyoruz, sebep göstermiyoruz. Ne varsa onunla oynamaya çalışıyoruz" dedi.

"Bu kadar eksiğe rağmen bu mücadele, bu futbol, beni sevindirdi"

Eksik ve sakatlıklar hakkında da konuşan Terim, "Bu kadar eksiğe rağmen bu mücadele, bu futbol, beni sevindirdi. Oynanan top, Galatasaray'a yakışan bir futbol. Muhakkak ki dışarıdan seyreden gözler için eksikler var ama biz bahane etmiyoruz, sebep göstermiyoruz. Ne varsa onunla oynamaya çalışıyoruz." ifadelerini kullandı.

"Emin için mutlu oldum"

Genç futbolcu Emin Bayram'ı da değerlendiren Terim, Emin için çok sevindim. Doğru zamanda koymak önemliydi. Emin için Türkiye'de hava topu oynayan 3 iyi futbolcuya karşı 6 topun 4'ünü kazanmak, ayağa iyi oynamak önemliydi. Onun için mutluyum. İyi futbol oynamaya devam edeceğiz. Lemina ilk yarı ayağım iyi değil dedi, her an değişebilirim dedi. Yarın bakılacak, sanırım pek iyi durmuyor durumu. Falcao oynar mı bakacağız. dedi.

"Yenip 5 puanlık farkla ilgili konuşmayı çok isterdim ama olmadı"

Başakşehir karşısındaki puan farkı hakkında da konuşan Terim, "Yenip 5 puanlık farkla ilgili konuşmayı çok isterdim ama olmadı. Çok yaklaşmıştık. Yapacak bir şey yok, devam edeceğiz. Yeter ki böyle oynayalım. Galatasaray her haliyle iyi futbol oynamaya devam edecek." şeklinde konuştu.

"Pandemi öncesi olağanüstü futbol oynayan bir Galatasaray vardı"

Pandemi sürecinden önceki Galatasaray'ı da değerlendiren Terim, "Pandemi öncesi olağanüstü futbol oynayan bir Galatasaray vardı. Muhteşem bir futbolla geliyordu Galatasaray ama biz pandemide olan oyuncularımızı kaybettik. Ardından da zaten gereğini bize yapınca... Kartlar, cezalılar oldu. Olmayan kararlar oldu" ifadelerin i kullandı.

Yorumlara Git

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var

Siyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!