AKİT MENÜ

Spor

İzmir Büyükşehir Belediyespor Kadın Hentbol Takımı, 4 oyuncusunun sözleşmelerini uzattı

İZMİR (AA) - Kadınlar Hentbol Süper Lig ekiplerinden İzmir Büyükşehir Belediyespor, 4 oyuncusunun sözleşmelerini birer yıl uzattı.

İzmir Büyükşehir Belediyespor'dan yapılan açıklamada, daha önce A takıma yükselen Zeynep Onur, Gizem Koca, Gizem Buse Dallı ve Emine Polat'la birer yıllık sözleşme imzalandığı belirtildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen antrenör Senar Dayat, her sene kadrolarında altyapılarından en az 7-8 oyuncu bulundurduklarını belirterek, "Kızlarımıza çok güveniyoruz. Yeni sezonda onlara çok iş düşecek." ifadelerini kullandı.

İzmir ekibi, transfer çalışmaları kapsamında daha önce Kastamonu Belediyespor'dan Yasemin Güler'i kadrosuna katmış, Ece Sözmen ve Sibel Kırcıoğlu'nun sözleşmelerini uzatmıştı.

Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla