AKİT MENÜ

Spor

Atletizm antrenörlerine çevrim içi seminer verilecek

ANKARA (AA) - Türkiye Atletizm Federasyonu (TAF), 18-19 Temmuz tarihlerinde antrenörlere yönelik video konferans yöntemiyle seminer düzenleyecek.

Federasyondan yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle evlerinde kalan antrenörlere yönelik uzaktan eğitim çalışmalarının devam ettiği kaydedildi.

İnternet üzerinden gerçekleştirilecek seminere ilişkin "18-19 Temmuz 2020 tarihlerinde 'Zoom' uygulaması üzerinden gerçekleşecek Uzaktan Eğitim Antrenör Gelişim Semineri'ne katılmak isteyenlerin 16 Temmuz Perşembe günü saat 23.59'a kadar spor bilgi sistemi üzerinden başvurmaları gerekmektedir. Katılım koşulları, seminer programı ve ödeme yöntemleri ile ilgili bilgilere federasyonun internet sitesinden ulaşılabilir." denildi.

Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla