AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe'den yeni ayrılmıştı! İmza haberi geldi

İtalyan ekiplerinden Olimpia Milano, Fenerbahçe ile yollarını ayıran Gigi Datome'yi transfer etti.

Olimpia Milano, birkaç saat önce Fenerbahçe Beko ile yollarını ayıran Gigi Datome'yi transfer etti. İtalyan ekibi, 3 yıllık anlaşmayı resmen duyurdu.

Olimpia Milano, Fenerbahçe Beko’nun yaklaşık 4 saat önce yollarını ayırdığını açıkladığı Gigi Datome’yi transfer etti.

Anlaşma 3 yıllık

İtalyan ekibi, sosyal medya hesabından yıldız oyuncunun önce fotoğrafını paylaştı ardından 3 yıllık anlaşma sağlandığını resmen duyurdu.

Datome'den açıklama

Datome de anlaşma sonrası yaptığı açıklamada “Kariyerimin bu yeni bölümüne Olimpia Milan gibi tarihi ve hırslı bir kulüpte oynamaya başlamaktan gerçekten çok mutluyum” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla