AKİT MENÜ

Spor

Haliliye Belediyespor Erkek Voleybol Takımı, 4 oyuncuyla prensipte anlaştı

ŞANLIURFA (AA) - Voleybolda AXA Sigorta Efeler Ligi'nin yeni ekiplerinden Haliliye Belediyespor, 4 oyuncu ile prensipte anlaştı.

Kulüp başkanı Mehmet Tatlı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Güney Kore'nin Hyundai Capital Skywalkers takımından Kübalı Yosvany Hernandez Cardonell, Cizre Belediyespor'dan Ali Samet İçmeğiz, Tokat Belediye Plevne takımından Mert Tetik ve İnegöl Belediyespor'dan Mustafa Efe Er ile anlaştıklarını söyledi.

Güçlü bir takım kurmak için çalışmalarının sürdüğünü aktaran Tatlı, görüştükleri birkaç oyuncuyu daha kadrolarına katarak sezon hazırlıklarına eksiksiz başlamak istediklerini ifade etti.

Haliliye Belediyespor, daha önce de İnegöl Belediyespor'dan Cüneyt Dağlı, Fransa'nın Narbonne Volley takımından Kübalı Yordan Bisset Astengo ve Ziraat Bankası ekibinden Enes Atlı ile anlaşmıştı.

Yorumlara Git

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı