AKİT MENÜ

Ekonomi

“Girişimci” kentler için iş birliği

İstanbul Ticaret Odası (İTO) tarafından İstanbul’un küresel ölçekte, girişimcilik potansiyelini güçlendirmek ve yenilikçi iş fikirlerinin ticarileşerek katma değer sağlaması amacıyla kurulan Bilgiyi Ticarileştirme Merkezi (BTM) ile Başakşehir Belediyesi’ne bağlı Başakşehir Living Lab arasında girişimcilik ekosistemine katkılar sağlayacak iş birliği protokolü imzalandı.

Yenilikçilere fırsat

İmza töreninde konuşan İTO Başkanı Şekib Avdagiç, yeni ve farklı bir proje olarak tanımladığı iş birliğine ilişkin, “Bu projenin hedefi, girişimciliği, mikro düzeyde yaygınlaştırmaktır. Bu projeyle biz, mahalle mahalle, sokak sokak girişimci ve yenilikçi beyinlerin izini sürebileceğiz. Çocuklarımıza kendilerini gösterecekleri bir imkan sunabileceğiz” diye konuştu.

“Yeter ki gençler bize ulaşsın”

Başakşehir Belediye Başkanı Yasin Kartoğlu da “enlerin ve ilklerin” belediyesi Başakşehir ile dünyanın üç büyük odasından biri olan İTO ile güçlerinin birleşmesinin önemli olduğunu söyledi. Kartoğlu, her zaman gençlere ulaşacaklarını vurgulayarak, “Yeter ki gençler bize ulaşsınlar. Yeter ki hayal üretsinler, fikir üretsinler. Biz ağabeyleri olarak her zaman onların yanında olacağız. İnşallah genç mucitleri ülkemize kazandıracağız” dedi.

Yorumlara Git

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!

Putin’den İstanbul şartlı barış mesajı: Ukrayna ile görüşmeye hazırız