AKİT MENÜ

Gündem

Avukatlar polislere sadırdı! Emniyet müdürlüğü harekete geçiyor

Ankara Emniyet Müdürlüğü, Adliye önünde polislere saldıran avukatlar hakkında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunacak.

Ankara Emniyet Müdürlüğü, Çankaya’da izinsiz gösteri yapan Ankara Barosu ve çeşitli illerin barolarından oluşan 500 kişilik grubun tüm uyarılara rağmen Emniyet mensuplarına saldırdığını duyurdu.

Müdürlükten yapılan açıklamada, Anıtpark'ta düzenlenmek istenen ancak Ankara Valiliğince uygun görülmeyen yürüyüşle ilgili, Ankara Barosu ve çeşitli illerin barolarına mensup avukatlardan oluşan yaklaşık 600 kişilik grubun, saat 15.00 itibariyle adliye bahçesinde toplandıkları anımsatıldı.

Burada yapılan basın açıklaması sonrası toplu olarak TBMM'ye yürümek isteyen gruba, "eylemlerinin yasaya aykırı olduğunun" ifade edildiği belirtilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Bu esnada grup içerisinde bulunan şahıslar tarafından görevi sadece güvenliği ve düzeni sağlamak olan personelimize pankart-döviz sopaları ve akordiyon bariyer atmak suretiyle saldırıda bulunulmuştur. Yasal mevzuatı çok iyi bilmelerine ve personelimizin iyi niyetli tüm çabalarına rağmen, marjinal grupların izinsiz gösteri-etkinliklerinde rastlanacak şekilde görevlilerimize saldırıda bulunan avukatlar hakkında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır."

Yorumlara Git

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!

‘İBB Kültür AŞ müdürünü polisler kaçırdı’ demişti! Ali Çağatay gözaltına alındı

Müslüman cenazesini ‘Baban belki babandır ama anan anandır’ diye anlatmıştı! Müptezel Müjdat’a hapis cezası!