AKİT MENÜ

Spor

Maç sonu ortalık karıştı!

Süper Lig'in 30. Haftasında Yukatel Denizlispor, Atatürk Stadı’nda Gaziantep FK ile karşılaştı. Maçın ardından Gaziantep FK Teknik Direktörü Mariusi Ninel Şumudica protokol tribününe doğru sevinç yaşayınca gerginlik çıktı.

Süper Lig'de 30. haftanın açılış maçında Gaziantep FK, deplasmanda Denizlispor'u 1-0 mağlup etti.

Denizli Atatürk Stadı'nda oynanan karşılaşmadan sonra saha içinde konuk ekip futbolcuları sevinç yaşadı. Teknik direktör Marius Sumudica ve kaleci Günay Güvenç, protokol tribününün önüne kadar gelip sevinirken Günay, tribündeki kulüp başkanı Mehmet Büyükekşi'ye, "Başkan bu galibiyet senin için" diye bağırdı.

Maçın ardından Gaziantep FK Teknik Direktörü Mariusi Ninel Şumudica protokol tribününe doğru sevinç yaşayınca gerginlik çıktı. 

Buna tepki gösteren Denizlispor Başkanı Ali Çetin sahaya su şişesi fırlattı. Mustafa Yumlu sinirlerine hakim olamazken tünel kadar Rumen hocayı takip etti. Denizlispor ve Gaziantepli futbolcular arasında yaşanan gerginlik fazla büyümeden yatıştı.

Yorumlara Git

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı

Sosyal medyada büyük beğeni topladı! Mezuniyet töreninde muhteşem konuşma

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek