AKİT MENÜ

Spor

Maçın ardından

Göztepe Teknik Direktörü İlhan Palut: "İkinci yarıdaki oyunumuza baktığımız zaman buradan en azından beraberlikle ayrılmamız gerekiyordu"

İZMİR (AA) - Süper Lig'de deplasmanda Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olan Göztepe'nin teknik direktörü İlhan Palut, "İkinci yarıdaki oyunumuza baktığımız zaman buradan en azından beraberlikle ayrılmamız gerekiyordu." dedi.

Palut, kulübün internet sitesinde yer alan açıklamasında, müsabakanın ilk yarısında kazanacakları toplarla boşluklar yakalamak istediklerini ancak bunu başaramadıklarını kaydetti.

İki tane basit gol yediklerini belirten Palut, şunları kaydetti:

"Bizim için kötü bir 45 dakikaydı. İkinci yarıda takımımız kendi karakterini sahaya koymaya başladı. Rakip yarı sahada daha çok görünen, net pozisyonlara giren bir Göztepe vardı sahada fakat bunların sadece birinde gol bulabildik. İkinci yarıdaki oyunumuza baktığımız zaman buradan en azından beraberlikle ayrılmamız gerekiyordu. Bunu başaramadığımız için üzgünüz."

Yorumlara Git

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi