AKİT MENÜ

Spor

MLS'de bir karşılaşma koronavirüs nedeniyle ertelendi

ANKARA (AA) - Amerikan 1. Futbol Ligi'nde (MLS) yeni tip koronavirüse (Kovid-19) salgını nedeniyle Dallas ile Vancouver Whitecaps arasında oynanacak karşılaşma ertelendi.

MLS'den yapılan açıklamada, Dallas takımında hafta başında yapılan testte 6 oyuncuda yeni tip koronavirüse rastlandığı ve takımın karantina altına alınması nedeniyle 9 Temmuz'da Vancouver Whitecaps ile oynanması gereken lig karşılaşmasının ertelendiği belirtildi.

Açıklamada, 3-4 Temmuz tarihlerinde lig oyuncuları ve teknik ekibe yapılan son Kovid-19 testinde 2 oyuncunun sonucunun daha pozitif çıktığı ve lig genelinde 12'si futbolcu 14 kişinin koronavirüs tedavisinin devam ettiği ifade edildi.

Salgın nedeniyle mart ayında askıya alınan MLS'deki takımlar, 8 Temmuz'da başlayacak farklı formattaki turnuvayla yeşil sahalara dönmeyi planlıyor.



Yorumlara Git

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek