Ekonomi
Bakan Kurum uyardı: 7/24 izliyoruz, gerekirse kapatırız
Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum termik santrallerle ilgili önemli açıklamada bulundu.
Vatandaşlara güven veren Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, termik santrallerle ilgili önemli uyarılar bulundu.
Bakan Kurum, "Hem diğer termik santrallerimizi hem geçici faaliyet belgesi verdiğimiz termik santrallerimizi 7 gün 24 saat izliyoruz. Vatandaşımızın sağlığı bizim için her şeyin önünde. Eğer çevre mevzuatına uymayan bir durum söz konusu olursa kapatma dahil her türlü cezai işlemi yapacağımızı da kendilerine ifade ettik." açıklamasında bulundu.
İlişkili haber:
Bakan Kurum açıkladı! Termik santrallere yıl sonuna kadar filtre takmayanlara ağır ceza gelecek!
İlişkili haber:
Habertürk ve Bülent Aydemir termik santral vetosuna kadar kafayı kuma gömmüşlerdi! Sebebi ortaya çıktı
İlişkili haber:
AK Partili milletvekillerinden Cumhurbaşkanı Erdoğan'a ilginç 'termik santral' teşekkürü!
İlişkili haber:
İşte Türkiye’nin 2014’te elektrik rekoru kırdığı gün
İlişkili haber:
Türkiye petrolünü taştan çıkaracak