AKİT MENÜ

Ekonomi

Bakan Kurum uyardı: 7/24 izliyoruz, gerekirse kapatırız

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum termik santrallerle ilgili önemli açıklamada bulundu.

Vatandaşlara güven veren Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, termik santrallerle ilgili önemli uyarılar bulundu. 

Bakan Kurum, "Hem diğer termik santrallerimizi hem geçici faaliyet belgesi verdiğimiz termik santrallerimizi 7 gün 24 saat izliyoruz. Vatandaşımızın sağlığı bizim için her şeyin önünde. Eğer çevre mevzuatına uymayan bir durum söz konusu olursa kapatma dahil her türlü cezai işlemi yapacağımızı da kendilerine ifade ettik." açıklamasında bulundu.

Yorumlara Git

Putin'den jet hızında talimat

Terör sevicilerin elindeki belediyede emekçi kıyımı! DEM'li Bağlar Belediyesi'nde işçilere ekmek yerine tehdit ve şantaj!

Maçları izleyemeyecekler! Nafaka ödemeyene Dünya Kupası yasağı

CHP’de enformasyon savaşları! Kılıçdaroğlu’nun danışmanı Balbay’ı yalanladı!

İsrailli bakandan Netanyahu’ya gönderme! ABD Başkanına ‘hayır’ diyemeyen başbakan olmasın