AKİT MENÜ

Spor

OGM Ormanspor'da transfer çalışmaları

Cevher Özer ile sözleşme yenileyen başkent ekibi, genç oyuncu Yiğit Baran Sarıkaya'yı transfer etti

ANKARA (AA) - OGM Ormanspor Erkek Basketbol Takımı, kaptan Cevher Özer ile sözleşme yenilerken, genç oyuncu Yiğit Baran Sarıkaya'yı kadrosuna kattı.

Başkent ekibi, yeni sezon öncesi kadro yapılandırmasını sürdürüyor.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, geçen sezon kadroda yer alan 37 yaşındaki Cevher Özer ile yeni sözleşme imzalandı.

OGM Ormanspor, 1999 doğumlu genç yetenek Yiğit Baran Sarıkaya'yı da transfer etti.

Yorumlara Git

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi

Çin’den asimilasyona ‘etnik birlik’ kılıfı

5816 sayılı yasayı arkalarına alarak önüne gelene dava açıyor! ADD, milletin başına bela

Sabah tokalaştı akşam yuhalattı