AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nde Kovid-19 testleri negatif çıktı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği Kulübü, Fenerbahçe maçı öncesi yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinde pozitif bulguya rastlanmadığını duyurdu.

Başkent ekibinden yapılan açıklamada, "Fenerbahçe maçı öncesi rutin kontroller gereği uygulanan Kovid-19 testlerinde teknik ekip, futbolcu ve personel kadromuzda pozitif sonuca rastlanmamıştır." denildi.

Gençlerbirliği ile Fenerbahçe arasında yarın Eryaman Stadı'nda oynanacak 31. haftanın açılış maçı, saat 18.30'da başlayacak.

Yorumlara Git

İran’dan misilleme! Haydut ABD’nin saldırısına cevap

24 ilde dev operasyon: 122 kişi tutuklandı!

Fondaşlar iyice zıvanadan çıktı! Özel’e Kılıçdaroğlu’nu tokatlattılar!

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı