AKİT MENÜ

Spor

İzmir Büyükşehir Belediyespor Kadın Hentbol Takımı 2 oyuncusunun sözleşmesini yeniledi

İZMİR (AA) - Kadınlar Hentbol Süper Ligi ekiplerinden İzmir Büyükşehir Belediyespor, altyapıdan yetişen 2 oyuncusunun sözleşmelerini uzattı.

İzmir Büyükşehir Belediyespor'dan yapılan yazılı açıklamada, İlayda Baktır ve Dilek Yılmaz'la yeni sözleşme imzalandığı bildirildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen antrenör Senar Dayat, kadrolarını altyapılarından gelen oyuncularla güçlendirdiklerini belirterek, "Her yıl kazanılan deneyimlerle oyuncularımızın gelişimi ve tecrübesi artıyor." ifadelerini kullandı.

Daha önce Kastamonu Belediyespor’dan Yasemin Güler'i transfer eden İzmir Büyükşehir Belediyespor, Ece Sözmen, Sibel Kırcıoğlu, Zeynep Onur, Gizem Koca, Gizem Buse Dallı ve Emine Polat’ın sözleşmelerini birer yıl uzatmıştı.

Yorumlara Git

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi

Çin’den asimilasyona ‘etnik birlik’ kılıfı

5816 sayılı yasayı arkalarına alarak önüne gelene dava açıyor! ADD, milletin başına bela