AKİT MENÜ

Spor

Bakan Kasapoğlu, Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçını izledi

ANKARA (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Süper Lig'in 31. haftasında Gençlerbirliği ile Fenerbahçe arasında oynanan karşılaşmayı takip etti.

Eryaman Stadı'nda oynanan haftanın açılış karşılaşmasını Bakan Kasapoğlu, protokol tribününe izledi.

Bakan Kasapoğlu, karşılaşmanın 15. dakikasında stada geldi.

Yorumlara Git

İran’dan misilleme! Haydut ABD’nin saldırısına cevap

24 ilde dev operasyon: 122 kişi tutuklandı!

Fondaşlar iyice zıvanadan çıktı! Özel’e Kılıçdaroğlu’nu tokatlattılar!

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı