AKİT MENÜ

Ekonomi

New York borsası yükselişle açıldı

WASHINGTON (AA) - New York borsası, güne yükselişle başladı.

Açılışta Dow Jones endeksi, 100 puanın üzerinde değer kazandı ve yüzde 0,42 artışla 25.998,82 puandan işlem gördü.

S&P 500 endeksi yüzde 0,52 kazançla 3.161,70 puandan ve Nasdaq endeksi yüzde 0,90 yükselişle 10.437,04 puandan işlem görmeye başladı.

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınında artan vaka sayıları ve ikinci dalga endişelerine rağmen endeksler açılışta yukarı yönlü bir seyir izledi.

Kovid-19 salgınından en fazla etkilenen ABD'de virüs bulaşan kişi sayısı 3 milyonu aşarken, virüs nedeniyle yaşamını yitirenlerin sayısı 134 bin 18'e çıktı.

Ülke genlinde artan vaka sayısı, ekonomik faaliyetin normalleşmeye başlamasının ardından oluşan canlanmanın tehlikeye düşebileceği endişelerine de neden oldu.

Analistler, veri gündeminin zayıf olması nedeniyle Kovid-19 salgınına ilişkin gelişmeler ve salgının ekonomik toparlanma üzerindeki etkilerinin takip edileceğini belirtti.

Yorumlara Git

Peygambere hakaret eden LEMAN'ı protesto edenler mahkemeye çıkarıldı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!edenler mahkemeye çıktı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!

Türkiye'nin Erdoğan'a çok ihtiyacı var!

İslam karşıtı Leman’ı protesto etti savcı dava açtı

Binlerce FETÖ’cü ‘bot’ Özel’i desteklemiş

Bennett'ten katil Netanyahu yönetimine eleştiri: Terör Devleti İsrail’de 'Lübnan' çatlağı