AKİT MENÜ

Spor

Yeni normalleşme sürecinde ilk dağcılık eğitimi tamamlandı

ANKARA (AA) - Türkiye Dağcılık Federasyonu, yeni normalleşme sürecinde ilk eğitim faaliyetini Niğde'de gerçekleştirdi.

Federasyondan yapılan açıklamada, pandemi sonrası ilk faaliyet olan "Yaz dağcılık eğitimi"nin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri alınarak Niğde'de başarıyla tamamlandığı ifade edildi.

Sporculara ilk derste Kovid-19 salgını farkındalık eğitimi verildiği belirtildi. Sosyal mesafenin korunması ve günlük ateş ölçümlerinin de yeni eğitimlerin bir parçası haline geldiği kaydedildi.

Eğitime katılan antrenör, teknik ekip ve sporculara göstermiş oldukları hassasiyetten dolayı teşekkür edildi.

Yorumlara Git

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!