AKİT MENÜ

Spor

Milli halterci Mete Binay'ın doping testi pozitif çıktı

İSTANBUL (AA) - 2012 Londra Olimpiyatları'nda 6. olan milli halterci Mete Binay'ın doping testi pozitif çıktı.

İngiltere'nin ev sahipliği yaptığı 2012 Olimpiyatları'ndaki doping numunelerini yeniden analiz eden Uluslararası Olimpiyat Komitesi (IOC), 69 kiloda mücadele eden milli sporcu Mete Binay’ın testlerinin pozitif çıktığını açıkladı.

Mete Binay, Londra Olimpiyatları'nda koparmada 150 ve silkmede 175 kiloluk kaldırışlarının ardından, toplamda 325 kiloyla altıncı olmuştu.

Doping testinin pozitif çıkmasının ardından Binay'ın altıncılığının ve turnuvadan sonra aldığı diplomanın geri alınacağı duyuruldu.

Yorumlara Git

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'