AKİT MENÜ

Ekonomi

Bu yıl 583 tesis üretime geçti

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın yılın ilk 6 ayında 583 fabrikanın hizmete girdiğini açıklamasının ardından muhalefetten gelen “Bir günde 3 fabrika mı açılıyor?” eleştirilerine söz konusu üretim tesislerinin isimlerini tek tek açıklayarak yanıt verdi.

Varank, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, “Yılın ilk yarısında, sadece organize sanayi bölgelerinde (OSB) 583 üretim tesisi ruhsat alarak faaliyete geçti. Ülkesinden bihaber ezberciler gerçekleri görmek için klavyelerini bırakıp sahalara inebilir” ifadelerini kullandı. Mesajının devamında, “Ülkemizde yatırım ve üretim iştahı güçlü şekilde devam ediyor” değerlendirmesinde bulunan Varank, açılan 583 tesisin tam listesinin yer aldığı videoyu da yayınladı.

Yorumlara Git

Defin krizi: Müslüman kadının cenazesi yakılarak külleri ateist mezarlığına defnedildi!

Ardahan'da korkutan deprem

Erhan Karaal'ın kaçırılmasıyla ilgili flaş karar alındı: Çok sayıda kişi tutuklandı

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!