AKİT MENÜ

Spor

Türkiye Güreş Federasyonu Yönetim Kurulu toplantısı Yalova'da yapılıyor

ANKARA (AA) - Türkiye Güreş Federasyonu Yönetim Kurulu toplantısı Yalova'da gerçekleştiriliyor.

Federasyondan yapılan açıklamaya göre, dün başlayan toplantı 3 gün sürecek.

Başkan Musa Aydın ve yönetim kurulu üyelerinin tam kadro yer aldığı toplantıda 2020 yılı bütçesi, federasyon hizmet binasının yapımıyla ilgili son durum, sponsorluk çalışmaları, pandemi süresinde yapılan etkinlikler, on-line eğitimler, YİBO ve imam hatip liselerinin son durumları, kulüplere altyapı malzemele yardımı, 659. Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde gelinen son nokta ve 15 Temmuz şehitleri anma programları gibi konular değerlendiriliyor.

Yorumlara Git

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı