AKİT MENÜ

Siyaset

Bakan Çavuşoğlu'ndan Japonca mesaj

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Japonya’da meydana gelen sel ve heyelan felaketinde hayatını kaybedenler için Japon halkına başsağlığı diledi.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Japonya’da meydana gelen sel ve heyelan felaketinde hayatını kaybedenler için Japon halkına başsağlığı diledi.

Bakan Çavuşoğlu, Twitter'dan yaptığı paylaşımda, "Japonya’da meydana gelen sel ve heyelan felaketinde çok sayıda can kaybı olması bizi derinden üzdü. Dost Japonya halkına başsağlığı, yaralılara acil şifalar diliyorum." ifadelerini kullandı.

Kyodo ajansına göre, Japonya'nın güneybatısındaki Kyuşu bölgesinde meydana gelen sel ve heyelanlarda 63 kişi hayatını kaybetti.

Yorumlara Git

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!

‘İBB Kültür AŞ müdürünü polisler kaçırdı’ demişti! Ali Çağatay gözaltına alındı

Müslüman cenazesini ‘Baban belki babandır ama anan anandır’ diye anlatmıştı! Müptezel Müjdat’a hapis cezası!