AKİT MENÜ

Spor

Trabzonspor fırsatı tepti

Süper Lig'de 32. hafta maçında şampiyonluk adayı Trabzonspor, Denizli deplasmanında öne geçtiği maçta yenildi.

Trabzonspor, Denizli deplasmanında ilk yarısını 1-0 önde tamamladığı mücadelenin ikinci yarısında adeta çöktü ve mutlak kazanması gereken maçtan puansız ayrıldı.

Başakşehir'in de Konya deplasmanında kaybetmesi Trabzonspor'un mağlubiyetini daha da trajik bir hale getirdi.

Bu sonuçların ardından Denizlispor 35 puana yükselirken Trabzonspor 62, Başakşehir ise 66 puanda kaldı.

Başakşehir kaybedip Trabzonspor kazansaydı, Bordo Mavililer ise liderle arasındaki puan farkını ligin bitimine 2 hafta kala 1'e düşürmüş olacaktı.

Başakşehir, gelecek hafta sahasında Kayserispor'u mağlup etmesi halinde tarihindeki ilk şampiyonluğunu ilan edecek.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!