AKİT MENÜ

Spor

Eski takımına galip gelen Sergen Yalçın'dan 'derbi' açıklaması

Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, 1-0 kazandıkları Yeni Malatyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Malatyaspor maçının psikolojik olarak da çok zor bir maç olduğunun altını çizen Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, "Oyuncularımızın için çok zor bir süreç, Temmuz ayında maç oynuyorlar. Bazen sinirleniyoruz, kızıyoruz ama olmaması lazım. Çok zor bir süreç... Malatyaspor maçı çok zor bir maçtı, psikolojik olarak da zor; Kayserispor'a karşı da benzer bir maç oynadık. Kısıtlı bir kadro ile oynamak zorunda kaldık ama elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Geçen hafta da söyledim; bundan sonra kazanmak için oynayacağız, nasıl oynayacağımızın bir önemi yok. Malatyaspor'a 1-2 pozisyon verdik. Önümüze bakacağız, hedeflerimizi var. Kimse kolay kazanamıyor, herkes çok zorlanıyor. Biz de elimizden geldiği kadar futbolcularımızı diri tutmaya çalışıyoruz. Bizim için iyi bir oyun olmadı ama kazanmaya oynuyoruz" dedi.

Fenerbahçe ile oynayacakları maç hakkında da konuşan Yalçın, "Takımda 21-22 oyuncu var, bu arkadaşlarımız da Fenerbahçe karşısına çıkar ve elinden geleni yaparlar. Boateng kesin döner, Burak belki dönebilir; Atiba dönecek ama bunların önemi yok! Fenerbahçe karşısında %100 olarak mücadele edecek olan kim varsa onlar çıkıp oynar" şeklinde konuştu.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!