AKİT MENÜ

Spor

OGM Ormanspor Kadın Basketbol Takımı'nda transfer çalışmaları

Nilay Kartaltepe ve Damla Gezgin ile yeniden anlaşan başkent ekibi, Alperi Onar, Sinem Ataş, Nazlı Bircan Gökdemir ve Meltem Avcı'yı transfer etti

ANKARA (AA) - Kadınlar Basketbol Süper Ligi ekiplerinden OGM Ormanspor, yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdürüyor.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, kaptan Nilay Kartaltepe ve Damla Gezgin ile yeniden anlaşmaya varıldı.

Daha önce takımda forma giyen Alperi Onar ile sözleşme imzalayan başkent ekibi, Sinem Ataş, Nazlı Bircan Gökdemir ve Meltem Avcı'yı da kadrosuna kattı.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!