AKİT MENÜ

Spor

Giresunspor ligi galibiyetle tamamlamak istiyor

Kulüp asbaşkanı Mehmet Fevzi Usta: - "Altay maçından üç puanla ayrılıp ligi galibiyetle tamamlamak istiyoruz"

GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig'in 34. haftasında 18 Temmuz Cumartesi günü Altay ile karşılaşacak Giresunspor'da, kulüp asbaşkanı Mehmet Fevzi Usta, bu maçtan üç puanla ayrılıp ligi galibiyetle tamamlamak istediklerini belirtti.

Usta, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ligi güzel bir futbolla noktalamak istediklerini söyledi.

Ligde herhangi bir hedeflerinin olmadığını ifade eden Usta, "Tabii bu, mücadele etmeyeceğimiz anlamına gelmez. Genç bir kadroyla sahada olacağız, futbolcularımız istekli olacaktır. Giresunspor'a yakışanı yapacağız. Altay maçından üç puanla ayrılıp ligi galibiyetle tamamlamak istiyoruz." diye konuştu.

Usta, play-off hedefini gerçekleştiremedikleri için taraftarlardan özür dileyerek, şunları kaydetti:

"Son maçta güzel bir futbolla taraftarların da gönlünü almak istiyoruz. Yönetim kurulu olarak son maçımız, bir kongre kararı var. Ağustos ayı içerisinde Giresunspor'un yeni yönetim kurulu oluşacaktır. Biz hiçbir yere taraf değiliz. Kim Giresunspor'u iyi yerlere getirecekse destek olacağız."

Yorumlara Git

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!