AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş’a Ljajic ve Umut Nayir şoku!

Beşiktaş yönetimi, koronavirüs testleri pozitiften negatife dönen Adem Ljajic ve Umut Nayir'in kalan 2 karşılaşmada oynayamayacağını açıkladı.

Güncelleme Tarihi:

Beşiktaş, yaptığı açıklamada daha önce koronavirüs testleri pozitif çıkan Adem Ljajic ve Umut Nayir'in testlerinin negatif çıktığı ancak Türkiye Futbol Federasyonu protokolü nedeniyle kalan iki maçta formaya giyemeyeceğini belirtti.

Beşiktaş’ın resmi sitesinden yaptığı açıklama:

24 Haziran 2020 tarihinde Türkiye Futbol Federasyonu protokolleri çerçevesinde Kulübümüzde gerçekleştirilen rutin Kovid-19 testleri pozitif sonuçlanan futbolcularımız Adem Ljajic ile Umut Nayir’in takip süreçleri kapsamında 14-15 Temmuz 2020 tarihlerinde yapılan testleri negatif olarak sonuçlanmıştır.

Klinik takiplerinde hiçbir bulguya rastlanmayan Adem Ljajic ile Umut Nayir, ilgili Türkiye Futbol Federasyonu protokollleri gereği sezonun son iki maçında formamızı giyemeyeceklerdir.

Yorumlara Git

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!

CHP'li iş adamı Sancaktepe Belediyesi'ndeki rüşveti ifşa etti: 700 milyonluk bağış mı olur?

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!