AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği, Sivasspor maçına hazır

Başkent temsilcisinde sakatlıkları bulunan 8 futbolcu, yarınki maçta görev yapamayacak

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 33. haftasında yarın deplasmanda Demir Grup Sivasspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Hamza Hamzaoğlu yönetiminde gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleri ve 5'e 2 top kapma oyunuyla başladı.

İdman, dar alanda oynanan oyunla sona erdi.

Erdem Özgenç'in de sakatlığı nedeniyle yarınki maçta görev yapamayacağı belirtildi.

Başkent temsilcisinde Erdem'in yanı sıra sakatlıkları bulunan Nadir Çiftçi, Yasin Pehlivan, Sefa Yılmaz, Floyd Ayite, Giovanni Sio, Sadio Diallo ve Ömer Alper Tatlısu, Demir Grup Sivasspor'a karşı forma giyemeyecek.

Yorumlara Git

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı