AKİT MENÜ

Spor

Başkan Ağaoğlu açıkladı: 4 futbolcuyla anlaştık

4 futbolcuyla anlaştıklarını duyuran Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, kadrodan en fazla 1 yıldız futbolcuyu satacaklarını açıkladı.

Trabzonspor Kulübü Başkanı Ahmet Ağaoğlu, TRT Spor'da yayınlanan Gündem Futbol Özel programına konuk oldu.

Başkan Ahmet Ağaoğlu, "CAS'tan istediğimizi alamazsak İsviçre Federal Mahkemesi'ne gideceğiz. Yurt içi ve yurt dışından ön protokol imzaladığımız 4 oyuncu var ama isim veremem. Takımımızdan en fazla bir yıldız oyuncuyu satmayı düşünüyoruz" dedi.

Bazı futbolcuları için transfer teklifleri aldıklarını açıklayan Başkan Ağaoğlu, "Kadro maliyeti 15-16 milyon euro. 16 milyon euro barajında piyasa değeri olan 3 oyuncumuz var. Abdülkadir Ömür, Uğurcan Çakır ve Alexander Sörloth. Bunlara çok iyi paralar verdiler. Üçünü birden gönderince belki üçünün boşluğunu dolduracak oyuncular alabilirsiniz ama takımın iskeletini bozmuş olursunuz, sıkıntı yaşarsınız. En fazla bir oyuncu göndeririz, onun da yerini doldururuz" ifadelerini kullandı.

 

Yorumlara Git

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!