AKİT MENÜ

Spor

Maçın ardından

Hatayspor Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak: "Bugün şampiyonluk günü, hep beraber kutlayalım" - Bursaspor Teknik Direktör Yardımcısı Taner Alpak: "Artık tamamen play-off'a odaklandık"

HATAY (AA) - TFF 1. Lig'in 34. haftasında sahasında Bursaspor'u 3-1 yenen Hatayspor'un teknik direktörü Mehmet Altıparmak, "Bugün şampiyonluk günü, hep beraber kutlayalım." dedi.

Altıparmak, maçın ardından yaptığı açıklamada, şampiyonluğun herkese hayırlı olmasını diledi.

Geçen hafta şampiyonluklarını ilan ettiklerini, bugün de "şampiyon" gibi oynadıklarını aktaran Altıparmak, "Maçın başından sonuna futboldan zevk alan ve zevk veren bir takım vardı. Bütün oyuncularımı kutluyorum. 53 sene bekledi Hatay şehri ve bugün şampiyonluğu hep beraber kutlamaya başladık." ifadelerini kullandı.

Mehmet Altıparmak emeği geçen herkese teşekkür etti.

Bursaspor Teknik Direktör Yardımcısı Taner Alpak da Hatayspor'a Süper Lig'de başarılar dileyerek "Artık tamamen play-off'a odaklandık. Önümüze bakacağız." diye konuştu.

Yorumlara Git

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!