AKİT MENÜ

Spor

Maçın ardından

Adana Demirspor Teknik Direktörü Cüneyt Dumlupınar: - "Biz amacımızdan hiç vazgeçmedik, vazgeçmiş değiliz. Başkanımızın tabiriyle, Süper Lig'e öyle çıkamadık ama play off'tan çıkacağız." - İstanbulspor Teknik Sorumlusu Orhan Çıkırıkçı: - "Önümüzdeki sezona sağlıklı şekilde hazırlanacağız"

ADANA (AA) - TFF 1. Lig'de 2019-2020 sezonu son hafta müsabakasında İstanbulspor'u 3-0 yenen Adana Demirspor'un teknik direktörü Cüneyt Dumlupınar, "Biz amacımızdan hiç vazgeçmedik, vazgeçmiş değiliz. Başkanımızın tabiriyle, Süper Lig'e öyle çıkamadık ama play-off'tan çıkacağız." dedi.

Dumlupınar, maçtan sonra katıldığı basın toplantısında maçı kazandıkları için mutlu oldukların söyledi.

Büyükşehir Belediye Erzurumspor takımını Süper Lig'e çıktığı için tebrik eden Dumlupınar, daha sonra şunları kaydetti:

"Gönül isterdi ki burada şampiyon olarak röportaj yapsaydık. İkinci yarı 38 puan toplayan bir Adana Demirspor var. Bu takım, son 7 maçın 6'sını kazanmış, özellikle Büyükşehir Belediye Erzurumspor'u deplasmanda kazanmış bir takım. Altay maçı beraberliği bizim kaderimizi belirledi. Şu an play-off'tayız. Biz amacımızdan hiç vazgeçmedik, vazgeçmiş değiliz. Başkanımızın tabiriyle, Süper Lig'e öyle çıkamadık ama play-off'tan çıkacağız."


- Orhan Çıkırıkçı: "Önümüzdeki sezona sağlıklı şekilde hazırlanacağız."


İstanbulspor Teknik Sorumlusu Orhan Çıkırıkçı, ligin son maçında daha az oynayan oyuncularına şans verdiklerini belirtti.

Adana Demirspor'a play-off'ta başarı dileyen Çıkırıkçı, "İnşallah hayırlısı olur. Önümüzdeki sezona sağlıklı şekilde hazırlanacağız." ifadesini kullandı.

Yorumlara Git

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!