AKİT MENÜ

Spor

Lille'de 3 futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

İSTANBUL (AA) - Fransa Birinci Futbol Ligi (Ligue 1) ekibi Lille'de 3 futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Lille Teknik Direktörü Christophe Galtier, Mouscron'a karşı 2-1 kazandıkları hazırlık maçının ardından yaptığı açıklamada, Renato Sanches, Jonathan Ikone ve Jonathan Bamba'nın koronavirüse yakalandığını duyurdu.

Galtier, ülkesi Portekiz'de bulunan Sanches'in seyahat izni alıp Fransa'ya dönebilmesi için iki testinin negatif çıkması gerektiğini ifade etti.

Ikone ve Bamba'nın hastalıklarının asemptomatik seyrettiğini kaydeden Fransız teknik direktör, iki futbolcunun kısa sürede takıma katılmasını beklediklerini belirtti.

Mehmet Zeki Çelik, Yusuf Yazıcı ve Ferhat Çoğalan'ı da kadrosunda bulunduran Lille, Ligue 1'de koronavirüs salgını nedeniyle erken sonlandırılan 2019-2020 sezonunu 4. sırada tamamlayarak UEFA Avrupa Ligi'ne katılma hakkı kazanmıştı.

Ligue 1'de 2020-2021 sezonu ise 23 Ağustos'ta başlayacak.

Yorumlara Git

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!