AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray evinde hasrete son verdi

Süper Lig'in 33. hafta maçında Galatasaray, sahasında Göztepe'yi 3-1 mağlup ederek, 8 maç sonra kötü gidişe dur dedi.

Güncelleme Tarihi:

Süper Lig'in 33. haftasında Galatasraay ile Göztepe Türk Telekom Stadı'nda karşıya geldi. Mücadeleyi ev sahibi Galatasaray 3-1 kazandı.

İlk yarısının golsüz eşitlikle sona erdiği karşılaşmada Galatasaray'ın gollerini Sarachi, Emre Akbaba ve Yunus Akgün kaydetti. Göztepe'nin golünü ise Napoleoni attı.

8 maçlık galibiyet hasretini son veren sarı-kırmızılı ekip, bu sonuçla puanını 55'e çıkardı. Göztepe ise 39 puanda kaldı.

Galatasaray gelecek hafta Antalyaspor'la deplasmanda karşılaşacak. Göztepe ise sahasında Sivasspor'u konuk edecek.

Yorumlara Git

Niğde'deki patlama sonrası İçişleri Bakanlığı'ndan flaş açıklama

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!