AKİT MENÜ

Spor

Ağaoğlu müjdeli haberi verdi! 4 oyuncuyla anlaştık

Trabzonspor Kulübü Başkanı Ahmet Ağaoğlu, 4 oyuncuyla ön protokol imzaladığını açıkladı.

Şampiyonluğu mucizelere kalan Trabzonspor'da transfer çalışmaları hızla sürüyor.

Trabzonspor başkanı Ahmet Ağaoğlu taraftarları heyecanlandıran açıklamalarda bulundu.

İşte Ağaoğlu'nun açıklaması şöyle:

CAS'tan istediğimizi alamazsak İsviçre Federal Mahkemesi'ne gideceğiz. Ön protokol imzaladığımız 4 oyuncu var. İsim veremem. İsim vereyim de alayım 1 liralık oyuncuyu 5 liraya. Gitsin bir başkası hemen atlasın. En fazla bir yıldız oyuncuyu göndermeyi düşünüyoruz. Kadro maliyeti 15-16 milyon euro. 16 milyon euro barajında piyasa değeri olan 3 oyuncumuz var. Ömür, Çakır, Sörloth. Bunlara çok iyi paralar verdiler. 3'ünü birden gönderince belki 3'ünün boşluğunu dolduracak oyuncular alabilirsiniz. Bu defa otomobilin lastiğini, diferansiyelini, şanzımanını falan. İşte o zaman orada iskeleti bozmuş olursunuz. Sıkıntı yaşarsınız. Bizim planımız, programımız değişeceğini de zannetmiyorum. En fazla 1 oyuncu göndeririz, o da yerini doldurabileceğimiz.

Yorumlara Git

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!