AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş-Fenerbahçe derbisi öncesi dostluk mesajları

Süper Lig'in 33. haftasında Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında oynanacak sezonun son derbi maçı öncesinde iki kulüp dostluk mesajları paylaştı.

Beşiktaş Kulübünün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Rekabet bitmez, dostluk baki kalır." ifadesi kullanıldı. 

Vodafone Park'ta oynanacak Beşiktaş-Fenerbahçe karşılaşması, saat 21.00'de başlayacak.

 

Yorumlara Git

Sokak borazancısı Özel'den 'hendek'çi Demirtaş'a methiye

Avrupalı istihbaratçılardan şok iddia 4 ülke Putin’in hedefinde

Genç Aleviler Birliği’nden provokasyona sert tepki! “Cemevleri slogan meydanı değildir, kınıyoruz!”

Genç çoban sitem etti: Köye kızlar gelmiyor gelseler bile...

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri