AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş, Medipol Başakşehir'i kutladı

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü, Süper Lig'de bitime bir hafta kala şampiyonluğa ulaşan Medipol Başakşehir'i tebrik etti.

Siyah-beyazlı kulübün Twitter hesabından paylaşılan mesajda, "Süper Lig 2019-2020 sezonu şampiyonu Başakşehir Futbol Kulübünü tebrik ederiz." ifadesine yer verildi.

Yorumlara Git

Sokak borazancısı Özel'den 'hendek'çi Demirtaş'a methiye

Avrupalı istihbaratçılardan şok iddia 4 ülke Putin’in hedefinde

Genç Aleviler Birliği’nden provokasyona sert tepki! “Cemevleri slogan meydanı değildir, kınıyoruz!”

Genç çoban sitem etti: Köye kızlar gelmiyor gelseler bile...

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri