AKİT MENÜ

Spor

Bülent Korkmaz'dan zafer sonrası açıklama

Konyaspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, 4-3'lük Trabzonspor zaferinin ardından açıklamalarda bulundu.

Önemli bir başarıya imza attıklarını belirten Konyaspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, "Son 5 maçta ben oyuncularıma kazanabiliriz dedim. Göztepe maçını çıkarırsanız tüm maçları kazanabiliriz dedim. 10 kişi kaldığımız Beşiktaş maçı dahil. Ligin sonunda ligde 1 ve 2. sıradakileri yendik. Ben gazeteye, televizyona bakan bir insan değilim ama bize düştü gözüyle bakıyorlardı. 'Bunu biliyoruz, seneye aşağıda devam ederler' dendi. Allah'a şükürler olsun." dedi.

Oyuncularla birlikte inandıklarını kaydeden Korkmaz, "Türkiye'deki tüm teknik direktörler için takımın başına geldiğiniz an ve sezon sonu arasındaki yıpranma geçerli. Ben duygularıyla hareket eden bir insanım. İnsanı insan yapan duygularıdır. Geldiğimiz günü ve şimdiki durumu çok iyi hatırlıyorum. Biz önemli bir ekip oluşturduk. Umutsuzluğa hiç kapılmadım. Son 3 maça 27 puanla girersek ligde kalırız demiştim oyuncularıma. Oyuncuları dolduruşa getirmek için söylemedim bunları. Ligin bitimine 1 hafta kala kalmayı garantiledik. Kendiniz inanıyorsanız oyuncuyu da inandıracaksınız. Çok şükür." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı